Miya Zainal Nikah dan Bersanding - Putrajaya

Attitude dan personaliti seseorang memang boleh dilihat melalui pergaulan rakan-rakan dan didikan ibu bapa.. betul tak? Pengantin yang seorang ni polite dan sangat bertimbang rasa dan tidak selfish. Saya kenal dia melalui seorang rakan makeup bernama Darzian yang tak dapat nak makeupkan Miya so dia recommend saya kepada Miya, si pengantin gojes ni. Rakan-rakan Darzian kebetulannya adalah kenalan saya, termasuk pengantin yg the best ever tu, Masyitah.. sila lihat entry dia ni.. so mereka ni mmg nice people to be around with. Tq korang yang sudi menjadi kenalan akak yang kertu ini.. hehe.
So berbalik kepada Miya Zainal, dia contact saya agak lambat untuk weddingnya. Dan date yang di minta tu saya dh dibook setahun yang lalu oleh pengantin lain. Saya terangkan padanya kalau Miya nak jugak ambil mekap akak, Miya kena mekap super awal. Tanpa banyak bicara.. dia setuju. Saya pun cam terkejut. Actually that is my polite way to tolak permintaan customer yang nak mekap. Bukan tak nak mekapkan Miya, tapi saya takut tak sempat kalau makeup ramai pengantin dalam satu masa. Miya tak banyak soal, songel or what so ever sepanjang sessi 2 x makeup dia. pagi nikah dan ptg utk sanding. Sangat understanding and really not a selfish person. plus she is very nice girl/lady (dh kawen ni bg lady lah ye.. heheh) TQ Miya.
So gambar pun tak banyak... sbb saya tak sempat nk snap byk2. sempat amik utk nikah. Gmbr sanding mmg tak sempat ambil sebab makeup dia super awal.


Makeup dan hairdo Miya untuk majlis pernikahannya. dia mahukan yang sweet dan sangat natural.

ni Miya dgn makeup dan hairdo utk persandingannya. saya tak sempat snap pic, so saya ambil gambar Miya ni dari koleksinya. Tq Miya.
 


 

Ulasan