Fyza Kadir, Wanpa dan Nona TV3


Alhamdullillah.. artis baru ni mmg suka panggil saya untuk makeup kan dia... Terimakasih ye Fyza sbb trust in my makeup...Latest sekali saya dipanggil sewaktu shooting untuk rancangan Nona TV3. Fyza menjadi model untuk WANPA... antara designer hots skg ni di Malaysia. Ini kali kedua saya bole dikatakan bekerja indirectly bersama WANPA... yg first dulu dengan majalah Jelita yang mana WANPA sponsor baju untuk pelakon Ramona Zamzam.. bole tgk link ni.
Shooting Nona ni di buat di Crowne Plaza Hotel (previously Hotel Hilton) dalam Royal Suite. Tu diaa... jakun i olls ni... first time masuk Royal Suite yang berharga RM8K untuk satu malam! Punya la bessar Royal Suite ni... sampai saya bole sesat dalam toilet dia... hahhaha..(nyanyi aku org kg... lalalal)
Dah la melalut ni... layan je lah antara gmabar2 Fyza Kadir yang sempat saya snap... dan jgn lupa saksikan siaran Nona ni minggu depan... kot? hehehhe.







Ulasan

Catat Ulasan