Hawa yang comel and family

Tak berapa ingat bila mekap kan customer sorg ni... tapi last week dlm 24 or 25 august kot... kami berinteraksi dlm what's app tanpa mengetahui rupanya Hawa ni jauh nun di Glasgow scotland. Dia nak mekap utk hari sanding adik dia.. well kakak pengantin pun nk lawa2 gak kannn... Lama gak ber what's app dgn Hawa ni dari puasa kot sehinggalah raya...  Dh nk raya baru lah dia balik malaysia, sambil beraya sambil nk menyiapkan kenduri kawin adiknya.
So tiba hari dijanjikan ... saya sampai di tempat mekap di rumahnya di Cita Damansara Condo.
Bila sampai tu saya di sambut oleh seorang budak lelaki yang comel. Dalam hati ni terdetik... anak ikan ni mesti tingkatan 5. Peramah betul adik ni.. salu budak lelaki mana la rajin nk berbual dgn kakak kertua cam I olls kan.... masuk je rumah Hawa.. waahh ramai tul orang.. ada ibu dan ayah serta adik beradik dan handai taulan... hihi.. saya terus je ikut anak ikan tadi masuk bilik (uiks ayat sangat sesuatu.. kan.. hahaa).. waaaahhh masuk bilik aircond.. bestnyaaa... saya pun letakkan beg mekap dan siap2 kan bahan mekap. Anak ikan tadi bgtau saya... "hawa tgh mandi.. kejap ye kak" sy hanya angguk aje...dlm hati terdetik.. hawa ni kakak dia kot...
Opocot kau!!! terkejut sbb tiba2 ada budak pompuan yang sgt comel giler speaking london masuk bilik. Saya pun terus... comelnyaaa!!!!!! Sambil cubit2 pipi dia dan cuba speaking london tp bunyi jawa kt budak comel tu. Comel giler ye budak tu serius!! Nama dia Hannah Firdaus. Duk saya sibuk layan Hannah... anak ikan yang sambut saya tadi menyampuk dengan kata2 yang buat saya nk pengsan! " kak ni anak saya.." saya tengok kat anak ikan tu... "what?!!" (Nada terkejut dlm bahasa london ye).. really this is your kid? Dia angguk...
Tu dia!!! Aku duk beranak ikan rupanya dia bapak ikan!! Sori ye encik Firdaus!!. Sekali masuk si Hawa... SubhanaAllah. .. rupanya Hawa ni bini Firdaus. .. mcm budak tingkatan 4!!! Both of them suit each other sgt!!! Budak2 sekolah sgt padahal umur dh 30 ye!!!
Apa rahsia korang ye... anyway... I hv so much fun makeup diaorg (Hawa, adik hawa, hannah and Sophie - hawa's doter).. salah silap harap maafkan...tq Hawa.
(Sayang xde ambil gambar Firdaus...)
this is her two kids... hannah and sophie... 
just simple not overly done makeup for hawa.

Ulasan