Eila Bertunang - Kajang

Eila ni ceria sangat orangnya... best makeup kan dia... walaupun kulit dia mengalami alahan yang sgt teruk sebab exam final katanya... tapi dia relax je .. ketawa2 je. Stress exam bole kena jerawat...sian dia, Masa dia kata wajah dia kena jerawat teruk saya anggap jerawat2 biasa je... maklum lah perempuan kan suka exagerate selalunya.. termasuk saya lah.. tak gemuk kata gemuk, tak hitam kata hitam.. dh lawa kata tak lawa.. perempuan mmg mcm tu... hihihi. So bila Eila keluh kesah di what's app pasal kulit muka dia.. sy just assured dia insyaAllah bole.. dan saya yakin saya bole buat. Maka nyaaaa bila tiba harinya saya bersemuka dgn dia.. saya agak terkejut sbb ini bukan jerawat biasa ni... kesian Eila... huhuh. So saya cuba sebaik mungkin lah cuba menutup cela di wajah... Okay Eila... nanti masa nak kawen make sure jangan stress.. duk bercuti kat pulau seminggu sebelum kawen utk elakkan stress.. tau... hihih. jangan marahhhh...





Ulasan