Uyun Nikah dan Sanding Bangi

   On 13 april.. saya gi makeup this lovely and cheeky Uyun.. Saya mekap untuk majlis pernikahan dan persandingan dia. Dia memang sempoi dan best. Lovely, humble and sweet person. Pandai buat kuih pulak tu.. pavlova dia shedap! Mak sedara dia buat laksa sedap sangat!!.. makan tak ingat diet ... balik rumah gi gym kuarkan balik kalori yang di makan di rmh Uyun. 
Anyway layan je gmbr2 Uyun yang saya captured dari handphone camera samseng saya dan sebahagiannya saya ambil dari fb Uyun dengan kebenarannya. TQ Uyun.



This is Uyun from my Samseng Camera... her b4 n after makeup without 360 app assist..  (gitoh)








uyun ni kelakar sebenarnya.. suami dia pun sempoi... ada tak brides nk gmbr camni... hihi

To Uyun Selamat Pengantin Baru ye dan semoga bahagia ke akhir hayat kamoo berdua.. aminn.



Ulasan