Tasha Harun - Nikah dan Sanding

Tasha adalah kenalan lama... orangnya sangat selamba dan bersahaja. So bila dia panggil untuk makeup dia di hari bahagianya, saya rasa happy.. sebab lama jugak tak jumpa minah ni... tau perkembangan diri dia thru fesbuk je... Dan yang paling menariknya sampai je kat rmh dia di seremban utk makeup nikah... dapat tau photographer sepanjang majlisnya tu ialah kenalan lama saya jugak.... mmm apa lagi... seronok la kita... dan paling penting saya memang tak amik gambar Tasha langsung. Mengharap kat Napie si photographer... hihih. senang keja aku. so di bawah ni gambar2 dari Napiemoksin.com.









Gambar2 di atas adalah sepanjang majlis pernikahannya di Seremban..
Di bawah ni semasa persandingannya di Putrajaya di Dewan Seri Siantan... Curlass ko jah tetamu VVIP kau Dato Hishamuddin giteww...
Haa makeup Tasha di Putrajaya ni buat kat Pullman Hotel. Ada kisah ni kt sini... huhu. Pertama sekali hotel Pullman ni macam maze. Nak cari bilik dia punya la susaaaahhhhhhhh. Second... toilet berdindingkan cermin eventhough cermin jenis yang kabur2 tu just nmpk bayang2 tapi still... rasa tak selesa la kan.. then toilet/shower room tu.. tak bole kunci... tiada kunci. Apesal hotel beso2 mcm ni eh?? Ari tu kt Majestic pun sama..tu lagi best.. toilet mmg dari tarnsparent glass... mmg kalau nak berry2 sangat la payah. So ceritanya... masa makeup Tasha kt Pullman tu... saya terasa nak berry... iyer lah morning call belum lagi ari tu. salu bangun pagi .. berry2 dengan riang ria di tandas sendri.. so lepas makeup Tasha saya suh dia pakai baju dan saya kata.. nk kuar jap.. (takkan nk cakap kt dia saya nk berry kan.. malu... tp citer kat blog tak malu pulak..wakakaka). Satu hal perut dh memulas... cari tandas lobi tak jupe... lobi pun aku tak jumpa.. lagi la pulak tandas kan... subhanaAllah... Ya Allah selamatkan la hamba mu ini....dari ter berry2 dlm panties... huhuu... Pullman hotel memang maze lah!!! sumpah tak mau gi Pullman lagi... so finally bila jupe tandas dan saya tak tau which part of pullman tandas tu berada....so u know la the rest of the stories.. tak yah la details   ... tapi yang pntg segalanya selamat tanpa kecederaaan atau humiliation.... Alhamdullillah. heheh.
so abis my stories... hahah... layan gambar perempuan cantik ni kat bawah.. Selamat Pengantin Baru Tasha semoga berbahagia hingga ke anak cucu cicit segala.... muacchh!!!








Gambar2 courtesy dari Napie Moksin dan Tasha Harun. TQ

Ulasan