Syarifah Nurina Permatasari Bertunang

Best kan nama customer ni... Panjang betul.... hihi...First time dapat email dari dia.. tertera email address permatasari something lah... saya pun tanya dia.. ni nama betul ke... dia pun reply ye kak nama saya yang sebenar tu kak...Syarifah Nurina Permatasari... ha hamek kau... Saya pun sangat ternanti-nanti nak mekap nurina ni... sbb kan nama dia yang unik tu.
Beberapa Hari sebelum majlisnya.. dia call saya untuk confirmkan segala benda mcm what time saya sampai.. shud dia sediakan bunga hidup for sanggul ke? or what shud she do and so on. And last conversation dia ialah.. "ok kak jumpa 23 nanti ye"... saya pun ok...jumpa on 23/4. gitu saya jawab. Dia terkejut.."akak.. 23 mac la akak.. sabtu ni" dush!! adoiihh saya betul-betul lupa pasal majlis pertunangan Nurina ni sbb saya dah janji dengan mak mertua nak bawa dia ke JB. Dalam kalendar on 23 mac tu memang tak tercatat apa2 note yang kata saya ada makeup job. mungkin saya terlupa kot nk jot down makeup untuk nurina dan saya tak tau kenapa saya lupa nk jot down in my calendar tu. Yang kita ni dah berjanji beria-ia dengan mak mertua...ampun kan saya bonda ye..
So saya pun cover suara (nasib baik dlm phone... kalau skype harus dia nampak muka terkejut ku)... "opps sori sori nurina... sabtu ni.. so kita jumpa nanti ye"...
So saya settle kan ibu mertuaku dengan bantuan suamiku... yang tu tak yah citer kat sini lah.. hihi.
Pada 23 mac saya pun sampai di tempat nurina seperti yang dijanjikan .... dan ya Allah nurina ni adalah sorang yang sangat super nice super duper nice. Sampai rasa nak cakap kat dia.. please don't be too nice because you are already very nice... During makeup ada satu incident yang tak diingini dan cekap betul Nurina membaca air muka saya yang tak sempat di sorok darinya dan dia cepat2 minta maaf walaupun bukan langsung salah dia. eeee apesal la awak baik sangat Nurinaaaaa....
Sepanjang makeup Nurina suka berbual-bual dan dia sangat nice (mention lagi) pastu dia ucap terimakasih tak berhenti-henti.
Akak doakan ikatan pertunangan Nurina ni akan berkekaln sehingga ke jinjang pelamin.. amin.








Sewaktu nak balik... saya pun cari lah ibu dan ayah nurina nk bgtau saya beredar dulu.. nak balik... masa tu ada ramai pakcik-pakcik di luar rmh...dan ayah nurina pun beritahu lah kt mereka semua " ni lah mak andamnya" .. pastu ada lah soranng pakcik ni menjawab .. "hai tak lawa pun mak andamnya"  ish ish ish pakcik ni...sabar je lah.. saya tak pandang pakcik mana yang cakap tu tapi saya doakan dia supaya lebih berhati-hati bila berkata-kata di lainkali. Kerana mulut badan binasa pakcik....Sentap I ... tau lah tak lawa .. but shud u mention out loud in front of people... Rasa sedih dengan statement pakcik tu tapi bila terkenangkan kebaikan Nurina yang A+++ ... saya cool balik. Gi cari pavlova dan swiss passion makan banyak2... nyumm!!

Ulasan

  1. Hai..cntik la makeup....pls pm me nurfasehahjaffar@yahoo.com...berminat la ;) tq

    BalasPadam

Catat Ulasan