nuffnang ads

Selasa, 5 Mac 2013

Nikah, sanding dan tandang - Zati (2, 3 & 10 feb)

Tandang? Tang tang taaannnggg!!! Apo tu..? Ada setengah orang yakni segelintir sangat... tak tau apa makna bertandang or tandang itu. Kalau ada doploh customer.. sorg mesti tanya.. tandang tu apa kak? Tandang tu maksudnya.. majlis belah pihak lelaki. Mana dapat perkataan tandang tu kan...mmmm x kisah lah janji ada orang panggil saya mekap..hihih.
So kali ni.. gmbr yg terperap lama ni ialah my return customer. Dulu dia bertunang pakai baju purple.. panggil saya mekapkan.. so bila dia bernikah dan sanding (n tandang...ngang ngang ngang... mcm bergema2 mcm tu..hahahh.. ari ni mood bangang saya..) alhamdullillah dia panggil lagi saya yg cumil ni. Terimakasih zati yg gojes sentiasa setia dgn mekap ku. Tapi gmbr sket je sbb gmbr masa nikah x sempat ambil... tak ingat kenapa... dan gambar masa tandang sengaja x ambik sebab tgk muka zati dah penat2 dan dia pun asyik cakap.. hai penat lah kak.. bila nak abis ni.. dan sy jawab .. dh last ni. Lepas ni korang pegi honeymoon jauh2.. rehaaaaattt je. (Kalau honeymoon dpt rehat ke...hahahha auuww)♡♥.. Zati ampunnn..entry utkmu merepek2 sket akak ni... semoga usia perkahwinan mu berpanjangan dan berkekalan ye dik... amin.

Note: pakai baju putih tu gmbr zati sewaktu nikah... yg kaler peach tu persalinan dia makeup zati utk bersanding.

1 ulasan: