nuffnang ads

Jumaat, 8 Mac 2013

Nikah sanding dan Bertandang Husna

Assalamualaikum... (tetiba neh bg salam)
Okey pengantin nan sorang ni... yg banyak cakap ni nama dia Husna. Sepupunya yg rekemen saya kat  Husna. Tq Ateena Syukry Glam... glam sangat u olls.... Husna juga ambil pakej 3 kali mekap mcm Zati (entry terdahulu saya).
Saya ni kan macam buaya... kenapa tau? Sebab buaya kan suka simpan hasil buruan dia lama-lama sampai jadi bangkai baru makan. Bangkai tu najis muttawasitah.... (uiks tetiba lagi..).. saya takde lah simpan bangkai.. saya simpan gambar tapi takde lah sampai jadi bangkai.. tapi simpan gambar sampai hilang. Benci kan.. ada kemudahan canggih zaman teknologi pun gmbar bole hilang. Macam propa sangat. Tapi tak propa..ini betul- betul u olls... itu lah Zaza Omar model ngetop tu sampai sentap dgn kita sbb gambar dia pun hilang. Eh eh.. melalut.. ini entry Husna bukan Zaza... excuse me...
Ok so kaitan dgn cerita buaya dan Husna ni ialah... gambar dia menikah saya tak tau pegi ke mana. Gmbr bertandang pun hilang. Gmbr sanding belah pompuan ada pulop. nasib baik ada what's app... so saya minta kt dia gambar ... tq husna yg pot pet pot pet.. Husna ni keja dia best tau.. errr tak tau dia keja sebagai apa... tapi yang penting dia kerja dari rumah. Pegi opis kadeng-kadeng je... sebulan sekali mcm tu... best kan kan kan....
Husna ni bernikah pada december tahun lepas dan bersanding pada
February 2013. Lama betul gap tu kan.. katanya nak mengumpul adik beradiknya yg kt obesi tu... bagus semangat kekeluargaan yang tinggi. To Husna.. Selamat pengantin baru tau tau tau bahagia ke akhir hayat kamoo..amin.

1 ulasan:

  1. Hahahahaaaaaaaaa..... Xde la sampai nak sentap ahkak ku sayang!!! Terkilan je coz ahdik mu ini dah posing baeeekkkkkkkk nyeeee aritu kennnnnn... Nak wat camne ken dh ilang.. Kena la redha :p

    BalasPadam