Mariah Bertunang Shah Alam

Pada 2hb March.. Saya makeup untuk si manis bernama Mariah. Lemah lembut dan tinggi lampai orangnya. cantik lah dia ni..Masa nak ke rumah Mariah ni.. konon-konon saya guna lah Waze GPS yang kalau Guna Pun Sesat tu.. bawa masuk ke hicom yang ala2 jam and pintas masuk highway lekas ke apa tah?.. jauh kau bawa aku pusing gps oiiii..  dah lah terlambat keluar rumah sebelum tu sebab uruskan katil si anak yang terkena kencing kucing.... geram lah kucing ni. dah sunat tapi perangai makin mengada2 pulak. 
Bila sampai rumah Mariah.. la alahhhh... rupanya rumah Mariah belakang rumah my previous customer tu  Doktor Myra Annalissa.. dah dapat anak dah dia ada di london sana tuuu..
So mcmana rasa? agak2 nak pakai lagi tak waze gps gogopal papago mamago mak nenek semua tu? Pakaiiiiii... terpaksa lah bergantung jugak  .. jauh pun jauh lah asalkan tidak sesat.
Mariah ni kan sgt adorable and nice. Mak sedara dia sebiji cam muka dia... cam twin kalau sekali pandang... tapi saya lupa nk snap pic mereka berdua.
Baju Mariah sangat super gorgeuous... saya super LIKE baju dia... dia ada mention designer sapa... tapi i olls dah lupa lah..lama sangat perap gambar dia ...sampai cerita2 pun dh lupa.
to Mariah tq and wish u happy enggagemnet dan semoga kekal sehingga ke jinjang pelamin... amin.

Her b4 n after



Ulasan