Sarah Yasmin Nikah..26 Jan 2013

Mekapkan Sarah Yasmin ni memang sangat mencabar... eeeeee geram betul dengan dia ni... rasa nak cubit-cubit pipi dia tu...hihihi.. hi sarah yang best.. saya geram dengan dia ni sebab... during mekap dia memang tak boleh duduk diam. Badan suka gerak-gerak sana sini toleh sana toleh sini...sepanjang mekap dan yg paling best dia tak bole berhenti bercakap sepanjang mekap.(sbnrnya dia nervous tu nk jd isteri orang...akak paham sarah). Dia suka tanya banyak soalan dan suka cerita dan buat lawak dia yg kadang2 kelakar kadang2 tak kelakar tapi hakak gelak je lah... ambil hati... hihi. Soalan sarah semua best dan saya jawab dengan rela hati. Dia tak tanya pun saya jawab... ha mcm mana tu? Paling suka ialah inai di tapak tangannya.. bila saya puji inai nya yang shantik tu dia leh jawab cam ni... " ini untuk berdoa mcm ni kak... saya bole tengok inai saya ni masa baca doa..." hahah... kann budak ni...pes taim saya tgk inai di tapak tangan..cantik plak tu... she is so much fun... rasa tak puas mekap dia hari itu..
Sarah Yasmin... semoga perkahwinan anda di berkati dan bahagia hingga ke akhir hayat kamoo..amin.

Ulasan