Pernikahan dan persandingan Diyana Khairil

Hi semua... lama sungguh blog saya ni menyepi.. sibuk lah.. tak tau apa yang disibukkan tapi laptop di rumah ni hanya mampu dijeling saja. Nak pegang memang tak sempat. Bak kata orang dekat tapi jauh... Hari ni ada masa seciput ni cepat2 taip dan upload gmbr ... Kenapa saya perlu buat semua ni ye? Sibuk2 nk cerita dan upload gmbr hasil mekap saya? bukannya lawa bebenor mcm Ayang Kamell makeup pun ... (ini soalan dari mulut lahariah kawan2 baik saya... hahahah). Kadang-kadang husband pun kata.. tak perlu lah nk upload nk cerita selalu kt blog.. bg tgk gambar-gambr lama udah lah... kalau tak update blog bukannya tak ada orang call kan? ... itu husband saya punya pendapat. OK ini pendpat saya..
Saya perlu update dan upload gmbr2 sebab ini adalah marketing saya untuk mengenalkan hasil makeup saya. Kalau lah saya ni sefamous Nurul Syukor, Kak Sai, Razlan Bahari or Ayang Kamell.. tak yah update n tayang2 gambar pun.. orang dari ceruk rantau mana pun pasti mencari diaorg ni.. kan kan kan... kita yang baru ni kena lah usaha lebih sikit. betul kan kawan2...
Ok dah kita cerita pasal pengantin yang cantik fizikal dan rohaninya... positif je orangnya. Majlisnya pada 18 Jan lepas.  Dia buat tema Garden Wedding. Cantik sangat hiasan garden wedding tu... tapi tak dapat nk capture gambar2 sbb segan ... hahha.
Layan la gambar2 Diyana si cantik manis ni...
ni gmbr utk majlis nikah... saya suka sangat baju nikah Diyana.. ala2 Ratu Greek ... ok..  Tak sempat suh dia posing berdiri menayangkan baju Greek ni... Giler cantik baju dia.. Baju ni kira baju tercantik sekali dalam banyak2 pengantin yang saya mekap! Baju Syomir Izwa pun kalah ye...hihi...(kejap... ke baju ni syomir yang design ??? hahah luperrr)


Diyana nak makeup yang natural dan rileks je...

ni masa mekap untuk bersanding.. tengah-tengah mekap sekali ada sedara dia nk bergambar.. kita pun snap sekali dan terus upload kt instagram masa tu... hihii (dlm instagram xde watermark... )

Sebenarnya masa mekap sanding ni saya ader bagi effect bronze sket kt muka dia... tak tau lah Diyana perasan ke tak.. sbb kulit diam cam cantik kalau bronze2 camni.. ala2 JLO gitu. Tapi dia cuma puji cantik je.. so ok lah.. x payah bising2.. hihih. (sori Diyana.. a bit of experiment kt ur face)


tolong ignore background ye... pemabantu pengantin tak sempat nk kemas masa ni...
Untuk Diyana dan suami.. semoga perkahwinan anda berdua di rahmati Allah dan hidup bahagia aman damai hingga ke akhir hayat.. amin...


Ulasan