2012 in memory..embrace 2013..

Wah omputih sangat tajuknya... Gitu lah.. dah 3 hari kita berada dalam tahun 2013. Dan tak terlewat rasanya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua bloggers dan followers dan seluruh rakyat malaysia (waaahhh ala2 Nora danish, seluruh malaysia u ollss) . Saya bukannya kata tak teruja dgn kedatangan 2013.. bak katanya bkn lah ala2 nak ber awal muharam sangat sampai 2013 tak mau di sambut kedatangannya. Dua2 saya sambut, kedatangan awal Muharam pada november 15 yg lepas alhamdullilah saya mulakan dgn doa awal tahun selepas solat maghrib. Mengharapkan segala yang baik2 utk diri dan keluarga. dan 2013 pula saya dan keluarga hanya bersantai di depan kaca tv dan mendapat ciuman kasih sayang dari suami. (lupa pulak nk cium dia balik.. heheh. sori abe..).
2012 yang lalu.. passion saya sebagai seorang juru mekap di mulakan dgn paparan hasil mekap saya di dalam Mingguan Malaysia dan interview dari Sinar Harian juga menjadi tetamu jemputan buat kali kedua di WHi TV3. Juga saya mendapat perhatian dari penuntut UIA yang sedang menjalankan kaji selidik tentang penglibatan wanita dalam bisnes atas talian (online). Beliau seorang pelajar Indonesia yang belajar di Malaysia telah menemuramah saya dan saya dapati ini adalah pengalaman yang sangat saya hargai. Terimakasih Igus Pane dan rakan nya Eila. Satu lagi pengalaman menarik yang saya timba ialah, menjadi tetamu dalam magazine online iaitu Eternity Magazine milik Intan Amalina Dato Mohd Sarit, tq gorgeous. Terimakasih jugak kepada Majalah2 dan paper yang sudi memanggil saya spt Utusan, Harian Metrro, Jelita, Inspirasi Perkahwinan, Pengantin, Media Hiburan..etc.. (dh mcm bg ucapan grammy pulak kan..). Dan yang paling paling saya hargai ialah customer2 saya yang tersayang.. yang sentiasa percaya dan yakin dengan hasil kerja saya. TQ para2 pengantin, loyal customer, Perfectpictures, Azura azwa, Rico Rinaldi etc... Kepada bride to be or yg dh jd bride yang tak dapat nk book saya... minta maaf sangat. there's always next time.. kan. Tak lupa kepada artis baru yang meningkat naik.. Fyza Kadir, yg sentiasa percaya dgn hasil kerja saya di awal2 kemunculannya. Saya doakan terbaik utk dia, wish u luck sis!
So di tahun 2013 ini..saya cuma mengharapkan yang terbaik dalam passion saya sebagai seorg juru solek (saja tak nak letak makeup artist.. kannnn). Tq kepada bakal2 penagntin yang dh booked saya sehingga disember. InsyaAllah kita ke temu ya.. Yang belum nak book tapi plan nk book don't worry worry.. just sms, call or email. Ada lagi few date yg available.
So bottom line nya.. saya nk be happy je in whatever i do , whatever comes. Ignore benda2 yang tak sepatutnya.. and happily friend with my genuine friends.
Untuk seminggu 2 ni, saya akan upload gmbr2 pengantin 2012 yg belum diupload.. dan jugak gmbr2 dr magazine n paper.
Terimakasih dan Selamat menempuh Tahun 2013 dengan berani... hehehe.. daaaaaa.

Ulasan