Persandingan Zahra - Shah Alam

Zahra pernah ada pengalaman makeup yang menakutkan.. so bila saya kena makeup dia, Zahra sgt berhati-hati dan detail mahukan bagaimana makeupnya. Dia bukan cerewet tapi takut "peristiwa" lama berulang kembali.. kes makeup lah apa lagi kan...Graduan dari Australia ni mula-mula tu agak reserved dengan saya.. lama-lama haaaaa mesra yang amat.. saya tanya dia mana dapat tau pasal saya ni? Dia jawab dari photographernya...nama photographer dia ialah fadzlie Mohammad. Baik budaknya.. siap tolong setting kamera saya lagi...Bila saya tanya dari mana Fadzlie tau pasal saya, dia jawab dari A yang tau dari B yang tau dari C blablablablabla.....wahhhhh panjangnya chain..TQ kepada yang rekemen saya ni. Hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian.
Zahra and family beri layanan yang baik kat saya.. mesra semuanya. TQ korang....(takde idea dah ni plus dh tak bape ingat citer2 dgn Zahra... heheheh). layan je lah gmbr kt bawah.



zahra before makeup




Ulasan

  1. Cantik nye mekap dan org yg di ekap, sweet je mcm tukang mekap :-)

    BalasPadam

Catat Ulasan