Persandingan Ayu - UIA

Ayu ni saya start mekap dia seawal pembabitan saya dalam bidang mekap2 ni pada tahun 2009 (yup.. i'm really new in the busines). Dia datang rumah saya dengan pakwe dia masa tu.. Pakwe dia tu anak sedara suami saya,Din. So when they're getting married, Din dan Ayue datang rmh dan minta "consultation" abt how to get ready n preparation wedding ni. Takde lah consult banyak mana pun.. cuma tya pasal mekap, where to rent a baju n hire photographer. Even though not much we could help tapi at least ader la sket contribution buat orang2 yang dekat di hati kami ni. So saya sponsor makeup untuk Ayu bersanding masa kat tempat Din. Hadiah perkahwinan. Dan juga sebab masin mulut mama Din, asking me to do makeup on her menantu bila tiba waktunya nanti. It was like 2 years back when mama Din kata " Ana, kak miah nak you yang makeup my in law nanti masa Din kawin tau.. remember that". Saya sengihhh je laa.. ada rezeki insyaAllah. Itu lah kata orang, niat tu doa kan..
So, sesiapa nak dapat sponsorship.. sila la meriki2 anak2 sedara lelaki saya yang ramai tu.. masih available dan hensem2 belaka. Kerja pun elok2.. ader lawyer, cheff, bakal ustaz, cikgu dan berbagai2 lagi.. tapi term and condition apply. kalau date available makanya bole lah sponsor. heheheh...

Din and Ayu tak sabar nak bersanding...



sewaktu menyiapkan Ayu.. tak ader gmbr close up lain.. biasalah kalau minta tolong orang yang snap.. tak menepati kemahuan saya gmbr2 yg diambil.. semua gmbr jauh2... gmbr tepi2, gmbr gelap2.. aduuiiii yaiii.



tu pengapit Din, is my nephew. available lagi .. hahaha.

Ulasan