Pernikahan dan Persandingan Hairunissa - Batu Pahat

Saya selalu dapat job mekap area utara sana.. belah2 Perak... rezeki banyak betul ke arah sana.. Saya ni orang Muar.. teringinlah jugak nak dapat job belah2 selatan. So far sekali je saya pernah ke selatan.. iaitu muar pada tahun lepas, buat job nikah dan sanding utk pengantin bernama Dila . (sila klik nama Dila utk pics n stories)
Tup tup dapat mekap ke batu pahat..waahhh suka lah saya.. yeay!!
Mekap utk Nissa yang ceria. Anak bongsu dan dia tau apa yang dia mahukan, sebab seblm start makeup dia dh tunjukkan mekap bagaimana yang dimahukan. So sy pun apa lagi.. senang ada reference.. hihih. tq Nissa.
Nissa after makeup untuk bersanding


 



anak saya dan sepupunya... sibuk nak bergambar dengan pengantin... budak2 kan sentiasa kagum dengan pengantin..hihihi


makeup Nissa untuk nikah..

Ulasan