Makeup Nikah dan Sanding untuk Farah

Pengantin bernama Farah ni sangat ceria orangnya. Seronok beronok-ronok makeupkan dia. Untuk majlis nikahnya yang berlangsung di masjid Kelana Jaya, saya makeupkan Farah di hotel tabung haji. Kurus saya makeupkan Farah bernikah, sebab angkut beg mekap naik tangga kt tingkat 2. Pendek nafas dan termengah2 dibuatnya.. maklumlah badan kita ni berat... huhuh. Sekali bila dh sampai kat bilik Farah, baru lah saya tau rupernya ader lif...uwaaaaa... kita ingat takde lif.. gigih naik tangga!
Farah ni banyak cakap.. dan suka buat kelakar. Kekadang rasa risau takut saya pulak yg terlebih layan dia. Tapi dia cool je..plus pot pet pot pet tak berhenti. Asyik gelak2 je makeupkan dia..Tq Farah sebab sudi memanggil akak untuk merias kamoooo.... Selamat Pengantin Baru dan semoga bahagia hingga ke akhir hayat.. amin..
Uppsss luper... semasa makeup untuk nikah saya gunakan fake eyelashes kegemaran saya, tapi Farah kurang suka.. katanya terlalu tebal, sebab dia sukakan yang lebih natural. So the next day untuk persandingannya, solekan matanya nmpk lebih natural dan ringan.. Jadi kepada pengantin2 yang bakal menggunakan khidmat saya.. jangan takut2 ye untuk request mekap/fake eyelashes yang bagaimana ye... saya ok.. tak makan orang punya.. heheh.
Layan je gmbr2 dibawah ni ye...

Farah dengan persalinan nikahnya


Farah siap sedia nak makan berdamai, lepas bersanding.

Ulasan