Majlis Pertunangan Haz - Subang Jaya

Saya selalu sangat lupa nak tanya nama penuh customer... Kalau customer bahasakan diri dia Haz, maka sampai sudah la saya memanggilnya Haz... mcm customer yang bertunang seoarng ni. Kiranya Haz agak last minit jugak panggil saya untuk mekap kan dirinya. Nasib baik majlis Haz sebelah pagi so saya boleh lah terima job ni. Anyway tq Haz .. last minute pun rezeki jugak.. Alhamdullillah. Beberapa hari sebelum majlis, Haz sms saya.. "Nk tya, kak anna cadanngkan ke if sy pakai colored contact lense ke majlis nanti?"
Jawapan saya ' It's up to Haz. ikut keselesaan. Just be you. If you is a lense person so wear the lense. My advise kalau nak pakai lense, grey is nice. If u r not a lense person, just be happy wt what u hv n proud of it."
Sekali bila dh send sms tu.. rasa takut pulak dia teroffended.... huhu. But i telling the truth kan kan kan...so when she reply me.. saya rasa lega.. she understand n chose not to wear..
PHEWWWW...
So layan je lah gambar2 Haz di bawah.. oh yea.. Haz berani mengenakan kaler yang agak blocking and I really like her colour combination - Peach and turqois. And oh.. saya dapat new knowledge from Haz aboout our lutut... hehehe. TQ Haz!
Ready for her majlis.. tralalalala


Haz before makeup

Ulasan

Catat Ulasan