nuffnang ads

Rabu, 19 Disember 2012

Majlis Bertandang Farah - Casa Del Rio Hotel, Melaka

Jenuh, berpeluh-peluh ketiak gak nak mencari Hotel Casa Del Rio kt Melaka ni. Saya sampai di air keroh pkl 8.30pg.. berjanji dengan pengantin yg jelita ni pkl 9.30 pagi. ok la kan.. ader masa sejam nk cari2 kt bandar melaka tu. paling2 pun kalau sesat stgh jam. ala Melaka kecik jeeee....Haaa so boasting kan.. padan muka akhirnya tak jupe2 sesat barat.. entah ke mana2.. .Gps mmg tak membantu langsung. I called bride ask for direction.. berkali2 lah jugak. masa plak dh hampir melewati 9.30.. uwaaa... dan jalan2 di melaka semuanya sempit2 dan sehala sahaja.. if u terlepas simpang u hv to go one round...huhuh. Baca bismillah banyak2.. selawat dan zikir ikut rentak lagu2 Raihan. and finally sampai kt Hotel Cas Del Rio. Nama pun dh vavavoomm.. hotel pun vavavoom. Pengantin pulak amik suite kt hotel tu.. vavavavoom lah. masuk2 je kat bilik pengantin, terus ternampak baju brides yang tergantung kt kipas di tgh2 ruang. MasyaAllah cantiknyaaaaaa....terlupa nak amik gambar masa dia tergantung begitu. Pastu baru letak beg makeup ternampak pulak jakuzi yang best giler di ruang balkoni.. oooh oh.. sori.. terlupa abt brides and groom who greet me very friendly and warm... baik sangat. TQ.. Farah n errr (sori lupa nama hubby.. kena makan kismis banyak2 ni)
So before start makeup bride request natural and light makeup tp mesti enhance her eyes. So i did my best n glad brides really like it. So sempat tya.. who did her gorgeous wedding dress? Rupa2nya Syomir pye dress... patut la shantik... simple but very terpegun. Teringat kt artis yang selalu saya mekap dulu - Fyza Kadir.. dia pun suka sgt baju2 dr Syomir. Memang cantik.
Gambar tak banyak dpt snap... sbb lambat sampai kan...so ni lah.. tadaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan