Zana Nikah dan Sanding - Ampang

 
Zana di malam pernikahan - Gambar courtesy dari pengantin.. tq Zana
Zana di malam berinai bersama suami.

 
 


Pengantin bernama Zana yang sopan ni ialah returned customer saya. Setahun lepas dia menggunakan khidmat saya untuk bertunang, dan Alhamdullilah pertunangannya berakhir ke jinjang pelamin, dia masih prcayakan saya untuk meriasnya dia hari perkahwinannya. TQ Zana.
Saya tak de koleksi gambr sewaktu majlis pertunangannya setahun lalu sbb.. clumsy me ni dh terdelete gmbr2 dia (not only her pics.. customer2 lain pun.. huhuh).
Untuk pernikahannya tak banyak gambar yg dapat saya snap sbb (clumsy mistake lagi.. huhu) saya bawa kamera, tp takde bateri.. hahah . clap3x. Bravo! So sy snap dgn camera hp je..

Zana sblm makeup.. sporting berposing...

Zana on her solemn night... Pic courtesy from her.. TQ Zana.. muacchhhhh

another pic from Zana..cantik kan bunga tuuuu.. super loike!

Zana selepas makeup untuk majlis pernikahannya.

Zana request nak makeup mata kaler purple ngan pink...lama tak buat combination kaler tu...



 
Tahniah Zana.. semoga perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat kamoooooo..... amin.

Ulasan