Megan Fox vs Megan Tan 8tv Quickies

Saya cakap kat husband nak pegi mekap Megan Tan... husband pekak atau sengaja memekak kan telinganya.. dia jawab" ha? Megan Fox mummy? bestnya..." Saya kecikkan mata saya yg memang kecik ni kt muka dia yg tersengih2..Megan Fox? huh! terus blah pegi mekap..dalam kereta saya terberangan kalau lah saya dapat mekap Megan Fox.. mati hidup balik pun takde orang percaya.. termasuk diri sendiri ni.. hehehe. So dlm my wish list nk makeup celebrity ni semuanya tak tercapai dek akal pun. Taylor swift, Megan Fox dan Fazura. tetiba masuk plak fazura ye.. hahaaha. Minat sangat kat diaorang ni.
 

So sesampainya saya kat destinasi mekap, Berita Publishing - Majalah Jelita office, saya pun memulakan kerja saya mekapkan Megan Tan presenter 8tv Quickies. Orangnya comel dan cantik. Peramah dan baik. Dia ader request utk mekapkan matanya lebih galak dan tebal... tapi editor nak ala2 korea la Megan.. jawab saya. So this is the korean look style yg diinginkan dari Majalah Jelita keluaran Nov 2012.



 
 gmbr kat bawah ni.. rambut ala2 Demi Lovato requested from Megan. "kakak.. u tau buat rambut mcm Demi Lovato tak?" Saya dh berkerut dahi memeikir.. mcmana roper Demi lovato hairstyle?.. she show me the pics of Demi Lovato and this is the hair (lebih kurang lah) style of Demi Lovato tu. she happy.. i pun happy.. 

 
 


Wish Megan Tan the very best of luck in her future.

Ulasan