Intan Adamell - Trolak Perak

 
Dah beberapa minggu saya asyik berulang alik ke Perak.. salah satu sebab lagi saya lama sangat tak update blog sbb penat oustation (mekap di luar kawasan KL).Ramai betul penggemar makeup saya di perak rupernya. Terimakasih ye.
Kali ni saya mekap utk Intan Adamell bertandang di Perak. best kan nama dia.. first time dia hantar email.. saya rasa cam suka sgt nama dia tu. komersial. Tapi rupernya itu bukan nama sebenar.. Nama sebenar dia.. errr .. aaahhhhh... emmmm.. errrr haiiii luper lah. Faktor usia betul! padahal dia ader je bgtau nama sebenar dia.
Dia seorang usahawan online menjual tudung dan baju. cantik2 tudung2 dan baju2 yang dia jual.. bole tengok kat sini http://adamell.blogspot.com/
Tq Intan sudi memanggil akak utk mekap. dan tq hidangkan nasi lemak sambal sotong yang seap lagi berkrim itu. yummy!!
Selamat Pengantin Baru semoga bahagia ke akhir hayat. amin


cam ziana zain syeket lah muka dia...

nak gambar bawah tiak2.. heheheh


bersama pengapit husband...

Ulasan