Zainefer Edlene Zainal Abidin

Nama dia ala mat salleh mix dgn melayu.. Bila bertemu dgn orangnya.. rupanya dia pure melayu... saya punterfikir.. ni mesti nama glamour dia ni...Jadi saya pun ringan mulut bertanya.. Ni nama betul awak ke? Jawapnya.. ye akak ni nama sebenar saya.... Waaaa nama yg sgt komersial dan pasti dia bole melangkah lebih jauh lagi dgn bakat peragaan yg dia ada. Good luck Zainefer.
Makeup utk Zainefer ni tak de masalah sbb dia ada kulit yg cantik walaupun berkulit hitam manis. Saya cuba mengubah kebiasaan makeupnya yanng selalu terpampang di FB. Makeup cara saya.. lite and natural.

sempat snap gmbr sementara tunggu abg photographer

Zainefer di ruangan Citra Wanita Mingguna Malaysia




dgn topi merahnya... fav press.. heheheh. Zainefer kena paksa pakai topi ni.

Snap lagi in between photo session.

Ulasan