Makeup for Solemn n Reception Kiki

Kali ni saya mekapkan si manis Kiki... lupa nk tanya nama sebenar dia.. tapi masa mekap tu cam dengar2 nama dia Karmila... haaa kauuuu classs nama. Saya mekap Kiki utk nikah dan katanya terus utk reception. One makeup for 2 occassion.
2 hari sebelum majlis, Kiki contact saya dan membahasakan dirinya kakak... aiseyyy... rasa muda pulak tetiba kita tau...Dia kata dia rasa dia lebih tua dari saya sbb ini bukan first marriage dia, n she hv 4 kids dah... waaahhhh kita pun rasa... ooo ok lah might be she is older than me kan... so saya pun tak membahasakan diri kakak la.. just i n you, you n i...gitewww. Dan saya pun mulai paham lah kenapa dia cuma nk 1 mekap je for 2 occassion. Lepas nikah terus reception and makan2 dgn tetamu n take photo for happy moments... kot lah.. tak menanya.. assume je. Tak baik tya banyak2 nanti orang menyampah. tapi kalau my customer bercerita, saya tadah je la telinga mendengar... Kiki ni wanita tabah.. rasanya cukup lah saya dan org sekelilingnya yg tahu ketabahannya..
Masa duk dia bercerita pasal diri dia tu, sempat gak dia interview saya sket... then agaknya baru lah dia realise that I AM Older than her.. heheh .. tak lama lepas tu.. berkakak ajer lah dia panggil saya.. heheh i told u Kiki.. akak ni kertu dah.
So ucapan utk Kiki semoga perkahwinan ini menjadi yg terakhir buat kamoooo dgn penuh kebahagiaan dan aman damai sehingga ke akhir hayat kamu berdua suami isteri. amiinn.

Kiki selepas makeup
 
Kiki before makeup
 



Ulasan