Pengantin Nazirah dari JB

Salam Bloggers..
lama saya tak meng'update' blog kan... sibuk betul lah lepas hari raya hari tu. (tapi takde lah sibuk sampai pegi mekap 5 KALI SEHARI)..hehehehe... itu samada giler duit atau giler nak tunjuk banyak sgt job ataupun tak sayang badan dan kesihatan diri. sian family terabai nanti...
Saya sibuk dgn beraya (yg utamanya.. heheh) kemudian mekap, urusan rumah tangga, update blog dan Fyza Kadir... haip.. nak kena babab fyza ni.. ari2 suh kiter mekap... heehhehe.
Reason2 di atas tu mmg hari2 saya lalui... sbelm raya pun mmg itu lah routinenya. Tapi sejak suami saya admitted kat hospital.. routine tu dh bertambah.. so sepatutnya routine meng'update' blog telah saya tukar menjadi ulang-alik ke hospital menemani suami. Rest time pun dikorban di jalan raya, memandu, antar anak pegi sekolah, pegi hospital, mekap, amik anak dr sekolah, balik rmh mandi2 , pegi hospital balik, balik rmh, bla blabla....
So bila hubby dh discaj dr hospital baru lah saya ader sedikit masa menjenguk laptop ni. so entry pertama ialah pasal pengantin dr JB ni... Nazirah Halid.
Nazirah ni duduk kt JB, keja di JB, family asal orang JB tp majlis nikah dan kawen buat kt shah alam... errrrr... saya pun pelik.. dah lah dia last minit minta makeup.. sgt last minit dan mmg rezeki dia the whole day yg saya free ni rupernya 'reserve' utk dia... Rezeki dari Allah. Alhamdullillah.
Berbalik pada Nazirah.. ruper2nya setelah sembang2, dia ni anak yatim piatu. Majlis diadakan di Shah Alam ni kt rumah kakak dia. Alahai sedihnya hati ni...tp Nazirah ni sgt cool dan tabah. Selamat Pengantin Baru dan semoga kekal hingga ke akhir hayat. amin.

nazirah before makeup on


Nazirah ready for her nikah. clean and natural requested from her. (apahal tetiba ckp minah saleh ni???)


Add caption


Ulasan