Feeya Iskandar - deejay Sinar FM

Lama tak berjumpa si mulut petah berkata mcm bertih jagung ni.. si Feeya. Dulu masa dia bertugas di radio Era.. selalu lah jugak berjumpa... bila dia dh dipindahkan ke Sinar FM... makin sibuk minah sorang ni.. berlakon lagi, photoshoot sana sini.. kerja di konti radionya lagi...
sebelum puasa ari tu.. dia panggil saya untuk makeup. Katanya utk paparan di media cetak. so ini lah hasilnya...
untuk makeup Feeya ni.. saya gunakan foundation dermacos.. yang mana saya sgt2 jarang gunakan..

untuk eyeshadow.. saya gunakan campuran warna2 soft dari Inglot -warna pink dan cokelat.

blusher saya gunakan blusher dr Inglot jugak.. tak ingat nama kaler dia.. (kes malas nk pegi kt beg makeup n selongkar.. huhuh)

lipstick campuran kaler2 pink dr lipstick pallete LT Pro.

hidung jgn lupa shading ye...

Ulasan