Sariatulzalina.....

Customer kali ni lain sket citer...kalau dia ada apa2 function... jgn tidak2 mesti dia panggil saya untuk mekap. Kak Ana jugak2!! (alhamdullillah rezeki sbnrnya) dan saya pulak mmg ingat dia ni sbb namanya yang unik tu. Tapi setelah sekian lama baru skg saya upload gmbr dia... saja lah nk share few pics of her.
routine yang saya ingat setiap kali mekap dia ialah...
1) dia akan tanya , "kak ana nk minum apa.. ina buatkan" ...dan salunya saya akan jawab.. air kosong je dik.
2) dia akan ckp.. " kat mana kita nk mekap ni kak ana..." dan salunya dia sendiri akan jawab... kt ruang tamu or recently ni "kt bilik la kak ana, sejuk sket ada aircond".
3) then tengah2 mekap.. "kak ana nk makan apa2 tak?".. saya jawab..takpe akak ok.
Saya pernah bawa Omel sekali masa mekap dia dulu... Omel dapat duit pemberian suami dia..terus Omel kata.. " mummy.. uncle tu hensem lah".. mungkin kerana suaminya masa tu berpakaian seragam nampk kemas dan segak or sebb Omel dpt duit..entahlah..hihihih. K lah... byk pulak ceritanya..layan je sebahagian gmbr2 si manis yg baik hati dan prihatin ni... (puji lebih sket..heheh.. tp ikhlas ye Puan Ina - mama hotzzss to 2 kids)
TQ so much for your support all this while Ina...











Ulasan