nuffnang ads

Jumaat, 8 Jun 2012

Siti Asma Bersanding - Sepang Gold Coast

Tajuk Gold Coast tu rasa cam ala-ala kt brisbane pulak kan... hehehe... saya je lah yg terperasan sendri... harap maklum  :P
Pengantin Siti Asma ni baik dan lemah lembut orangnya... saya agak terperanjat bila diberitahu majlis sandingnya adalah pukul 11pagi!... tu dia... saya tak pernah makeup pengantin utnuk sanding seawal itu. Tapi saya takde masalah pun... ok je... Terimakasih kepada pengantin yang beri saya mcm2 ari tu.. banyak sgt. Dan minta maaf ari tu saya tak berapa sihat.. so tak byk berckp dan ramah tamah... huhuh.
so layan je lah gambar2 Siti Asma di bawah.

Siti Asma selepas makeup

Siti Asma sebelum makeup



2 ulasan:

  1. Eh lama dah tak menkite ni..nyibuk dlm blog hakak kite ni.. I like this makeup/transform! :D

    BalasPadam
  2. mekaceh.... akak hari2 visit ur blog... silent reader jew.....hikhikhik

    BalasPadam