Misi/Nurse Popular....

Ari Khamis lepas.. saya di panggil untuk makeup nurse popular di Pantai Hospital KL (PHKL). First time ni mekap di hospital...tapi hospital ni mewah betul... tmpt mekap aka tmpt menunggu/lounge mcm lobby hotel 5 star! Omel my doter pun ikut sbb kan cuti sekolah. Dia tak boring pun menunggu sbb dia bole berinternet..bole tgk cartoon kt lounge tu. Ada tv n astro. Toilet diaorg pun bersih sgt.
Eh promot hospital pulak ye... heheh. So saya makeup Betterline yang menerima anugerah Jururawat Paling Popular oleh PHKL pada 11Mei lalu sempena sambutan Hari Jururawat. bole tgk lah gmbr2 di bawah.. sy mekap dia natural look. eyeshadow saya gunakan Naked pallete 1 dari Urban Decay. Gambar2 ini dirakam oleh MLala Mokhtar photographer cum makeup artist... (ari tu dia dipaksa ikut saya.. lalalala)

paparan di Pancaindera di segmen Citra Wanita

sebelum dimakeup oleh saya... dia makeup sndri utk pergi kerja...

the makeup done by me.. (tetiba nk speaking pulop)


Ulasan