Evon Tan, Ashikin Abdullah and Me

Tetiba rasa nk keluarkan gambar2 Evon Tan, supermodel ni..yang pernah saya makeupkan dulu. First time met her when the talented lady photographer Ashikin Abdullah called me to do makeup on Evon ni. Sgt humble orangnya Evon ni... My daughter call her kakak Sushi... hehe. Kebanyakan gambr saya dengan Evon ni diambil oleh Ashikin Abdullah.. Saya pun suka jugak gambar2 yang Ashikin hasilkan ni..dia sgt pandai manupulatif gmbr...Banyak kali juga bekerja dgn Ashikin ni. sempoi je.
Layan je lah gmbr 2 di bawah ni ye...

this is my favourite makeup ever on her... base on sejarah geisha. siap buat research on how the geisha suppose to makeup. the details of geisha accessories's hair pun ada maknanya. Ini adalah second makeup project yang paling saya suka. (the first one is "mahsuri'). Di belakang bahu geisha tu ada details makeup.. sbb geisha ni kena makeup sampai ke bahu.. tp x nmpk la pulak dalam gambar.. Gmbr ni diambil oleh talented Ashikin Abdullah.

manipulatif pic by Ashikin.... cantik kaaannnnn

 Omel n kak "sushi' selamba je dia bergayut camtu kt Evon. Ashikin yang berbunga kuning di telinga. yg lain2 tu dari kiri, wife Din, Din, Imran, Ina dan abam Roy.

yg ni sewaktu shoot utk project black n white... bersama sifu photography.. abg Man.

Project black and white picture



my first time makeup on Evon







Ulasan