Doktor Nurul Qamar Salehudin - Ipoh

Banyaknya nak cerita pasal majlis pernikahan dan persandingan Nurul Qamar ni... tp citer sket2 sudah lah ye...Qamar ni dh book saya lebih kurang setahun untuk majlisnya ini. katanya nk book saya untuk majlis nikah, sanding dan post wed photoshoot (3x makeup).Bertunang pun belum lagi masa dia book saya ni... kami berhubungan dan transfer duit segala cuma melalui facebook je. InsyaAllah dan Alhmdullillah  basic trust tu ader so segala urusan so far tiada masalah. Hanya beberapa minggu sebelum majlisnya baru lah kami bertukar2 no telefon. Terimakasih kepada Qamar yang menyediakan penginapan untuk saya dan family sepanjang di Ipoh. Layan je lah gmbr2 di bawah.

Majlis nikah di rumah pengantin




Qamar before makeup..


Majlis Sanding di Dewan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak
bersama rakan2 tersayang..



Post wedding di Pullman Putrajaya







Ulasan

  1. Bangga sangat dengan Anna...dah sampai ke Ipoh gitu...

    BalasPadam
  2. biasa2 je kak... alhamdullillah rezeki. Ini bkn first time saya oustation kak..tp ipoh ni first time lah.

    BalasPadam

Catat Ulasan