nuffnang ads

Rabu, 16 Mei 2012

Doktor Intan Amira - Lembah Beringin Resort

Maaf kali ni agak lambt nak upload gambar2...huhu. sibuuukkk sgt.!! bukan sibuk sangat sbb mekap pun.. tp sibuk dgn housechores, pastu sekolah saya buat reunion gathering pulak, pastu anak demam lah.. sblm anak demam tu sibuk nk ulangkaji pelajarannya utk periksa stgh tahun... macam2 lah..
Kali ni sy mekapkan si cantik manis Intan Amira. sweeeett sangat orangnya... dia adakan majlis nikah dan sanding pada hari yg sama.. jadi perbezaan mekap tidak lah ketara sangat..cuma sewaktu majlis nikah tu saya cuba poloskan wajahnya senatural mungkin tapi tidak nmpk pucat.. Biar waktu nikah tu nmpk suci dan ayu gitew... hehehe..
Selamat Pengantin Baru kepada Intan dan husband semoga bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat. And thanks for ur gift comel tu... sukaaa sangat!!!
layan je gmbr2 ni ye.

Intan dgn mekap nikah





Intan dengan makeup resepsi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan