Makeup Fyza Kadir untuk ABPBH 2011

ABPBH 2011 baru selesai semalam... meriah kan..
Buat pertama kalinya saya telah di hire oleh seorang artis yang cantik menawan ni. Saya kenal beliau pada awal tahun 2011. Orang nya sgt gorgeous dan sexy look. Fyza Kadir sedang menunggu filem lakonannya di tayangkan di pawagam. Dia bergandingan sebagai heroin dengan Shaheizy Sam dalam Nongkrong 2, terbitan MIG. cerita komedi seram katanya....kita tengok je lah nanti ye.
Semua gambar2 ini saya ambil menggunakan kamera phone je..sbb saya bawak kamera tapi SD card takde kt dlm kamera tu.. bole???.. buat penat je.. cheh! nasib baik ada handphone.

Fyza di red carpet ABPBH2011.
gmbr dari www.beautifulnara.com


Fyza memakai busana dari Syomir Izwa

wajah Fyza Kadir ..half way makeup...

Lee Mc Queen membantu saya me style kan rambut Fyza... TQ

terlebih flash... huhuhu

Ulasan

  1. waa dulu gelap gelita -- sekarang teteiba cerah

    BalasPadam

Catat Ulasan