"Mahsuri" saya dah Kahwin...21/ 22 April 2012

Hehehe tajuk blog kali ni cam pelik sket... Mahsuri ....

Ini lah Mahsuri saya...Nama sebenar dia Zully. Dia adalah antara model terawal yang saya makeup sewaktu saya mula2 menceburi bidang makeup2 yang penuh pancaroba... (pancaroba la sangat kann... heheh)
Dia saya panggil Mahsuri kerana dia terlibat dalam projek saya yang bertajuk "Lagenda Mahsuri" pada tahun 2010.. salah satu projek paling saya suka sekali. Masa tu saya bayar dia lebih dari yang dijanjikan kerana, badannya abis di curahkan dgn santan kelapa untuk dpt effect darah putih la kononnnya...tapi Zully sempoi...love u lah!!




so pada 21 dan 22 april yang baru lalu ni saya diberi kepercayaan oleh Zully untuk mekap dia di hari bahagianya.. TQ Zully ..  dan dia telah selamat diijabkabulkan dgn kekasih hatinya yang hensem tu....Tahniah Zully dan Am...Moga Zully dan Am sentiasa mencintai dan bahagia hingga ke akhir hayat. amiiinnn
sekarang Zully dah bertudung...no more modelling... huhuh.








Ulasan

  1. sangat comri adik saya..kak anna thanks makeup adik saya...cantik!!

    BalasPadam
  2. my pleasure kakak Zully... 2x dtg rmh.. tp tak berkesempatan nak jupe...

    BalasPadam
  3. bz lah kak..mana sempat..akak pon ada hal kan masa tuh...pas makeup jerk akak takda..ihik

    BalasPadam

Catat Ulasan