Grooming n Personal Makeup Class - Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.

Saya pernah di jemput untuk mengadakan Grooming dan Makeup Class di Lembaga Getah Malaysia pada tahun lepas dan kali ini pada Hari Khamis yang baru lalu, saya mendapat jemputan dari Kolej Komuniti Klang pula untuk memberi ceramah dan tunjuk ajar kepada para misi dan doktor di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang. Rezeki.. alhamdullillah.
Para peserta sangat bersungguh-sungguh dan tekun dalam class. Seronok sangat share ilmu yang sedikit ini dari saya kepada mereka. Semangat sporting dan eager nk tahu sedikit sebanyak tentang makeup walau dalam peringkat umur yang berbagai membuatkan saya tak menang tangan nak melayan semuanya. Saya dah buat yang terbaik dan harapnya mereka dapat menerimanya dengan hati yang terbuka. Happening mereka semua. Tq Puan Amy, Jue, matron, doktor, Mus  dan semua lah... u guys terbaek!

Bagi sesiapa yang berminat mendapatkan khidmat saya dalam Grooming and personal makeup class utk syarikat , corporate or gov svcs atau utk crowd /peserta tidak melebihi 30 orang sila email saya di beautifulbyannasha@hotmail.com
untuk mendapatkan quotation. Terimakasih.



Ulasan

  1. check this out. http://chocolatemousse2.blogspot.com/. i have deleted my previous blog.so thiis is the new one.:)

    BalasPadam

Catat Ulasan