Makeup Flight Attendant Air Asia

Apakah perasaannya.. jika anda di suruh masak untuk tukang masak hebat, atau berduet nyanyi dengan Adele, atau kena makeup untuk orang yang memang dah pandai mekap... ??? Perasaan saya ialah..sangat tak confiden dan rasa nak balik je dari makeup on that day. Pada hari yang dijanjikan oleh reporter dr Utusan, kami tiba di LCCT dan terus ke office Air Asia. Pemandangan pramugara dan pramugari menarik beg di depan mata betul2 buat saya rindu giler nak kerja semula sbg pramugari spt mereka.
Kami kemudian di sambut oleh Laila, staff/pegawai yang di tugaskan menyambut kedatangan kami .. saya kemudian diperkenalkan kepada senior Flight Attendant Air Asia , Sabah Base.Irinawati.
Preassure saya bertambah bila Laila menegaskan yang Irina ni sgt pandai mekap dan mekap dia mmg meletop! Adoyaiii...
preassure  pun preassure lah.. keja tetap kena buat.. bila berbual2 dgn si senior Irina ni... rupanya dia dari MAS.. ex stewardess MAS ropernyerr.. dan ropernyerr lagi dia adalah junior saya sewaktu di MAS. Tapi ssshhhhh.. dia tak tau saya ex MAS.. :)
So ini lah hasil makeup saya yng memang dh standard camtu lah.. sweet, natural n easy.. and thankfully.. Irina and Laila like it.. they like my makeup.. phewww...legaa..


wajah irina sebelum makeup

selepas makeup...saya menggunakan makeup base from revlon, foundation MUFE 123, compact sheer MAC, Farmasi eyeshadow, loreal eye liner, Bobbi Brown gel blusher (pink), bobbi brown Lipstick atomic orange. brighten under eye with yellow pale from Bobbi Brown and last touch  spray with Shu Uemura mist deep water.

Ulasan