Final WBA 2011



Apa ke bendanya WBA nih??? bagi sesiapa yang baru mengikuti blog dan FB saya.. mai saya citer sket mengenai WBA ni. WBA stand for Wajah Beautiful by AnnaSha. Pertama kali event ini di anjurkan adalah pada tahun 2010. Tujuan asal event ini di adakan untuk memperkenalkan brand Beautiful by AnnaSha ni.. iaitu my makeup svc. Tetapi dipertengahan event ini berlangsung (yg mana ianya di jalankan sepanjang tahun) saya mendapati keseronokkan mengumpul rakan2 makeup artis (MUA) dan rakan2 photographer di dlm satu event adalah lebih bermakna daripada hanya menengahkan bakat saya sendiri.
Di samping itu saya cuba menjadi platform kepada remaja lelaki dan perempuan yang berminat menceburi bidang entertainment ie; modelling, lakonan etc.
So sekarang WBA telah memasuki tahun kedua. Gmbr di atas adalah final contestant yang mana pemenang2 akan diumumkan dalam masa yang terdekat ini.
WBA 2011 final ini telah sy ideakan dgn tema Ancient Greek dan telah diadakan di Taman Tasik Perdana. Kehadiran rakan MUA dan photographer sangat mengujakan saya dan ucapan ribuan terimakasih kepada mereka semua yang hadir. Tak lupa terimakasih kepad wakil media, wartawan dan photographer dari Utusan Malaysia.

Hadiah yang bakal para peserta WBA 2011 menangi ialah :-

1st prize –
3 days 2 night in Redang –sponsored by Ponderous Art
Rejuvenating yourself in Modahish Spa Beauty Centre bernilai RM200
  Cash RM150 – from Beautiful by AnnaSha

  2nd prize
  Rejuvenating yourself in Modahish Spa Beauty Centre bernilai RM150
-Cash RM100 – from Beautiful by AnnaSha

  3rd prize
  Rejuvenating yourself in Modahish Spa Beauty Centre bernilai RM100
Cash RM50 – from Beautiful by AnnaSha

Untuk Photography terbaik
 Rejuvenating yourself in Modahish Spa Beauty Centre bernilai RM100
 
Untuk Makeup tercantik
 Rejuvenating yourself in Modahish Spa Beauty Centre bernilai RM100
 
Dibawah ni gambar pemenang WBA 2010 (Tasya Biu Biu) bertema kan tahun 50s yang diadakan di Taman Bukit Jalil. Mendapat sokongan dari pihak Utusan Malaysia dan Magazine Sukses.



Ulasan

  1. Bestnye!! Fana masuk tapi tak dapat vote yang banyak pon..cuma 80 lebih LIKE je..huhuhu..btw, good luck utk mereka ! :)

    BalasPadam

Catat Ulasan