Pengantin Sasha si putih melepak.

Gmbr pengantin Sasha ni hampir termiss untuk saya uploadkan dlm blog ni..mana taknya.. saya terlalu sibuk semenjak hujung tahun 2011 sehingga sekarang... sehari 24 jam tu mcm tak cukup.. Byk gambar2 yang tak sempat dan termiss nak upload.
Sasha ni first time jumpa dia sewaktu nak mekapkan dia. Saya agak terkejut jugak lah... terkejut sebab kulit dia saannnngggaaaaaaaattttttt putih melepak!!! SANGAT PUTIH!!!ok! Terkejut sbb mcmana nak mekapkan dia ni. foundation yang saya ada confirm x boleh blend dgn kulit dia. Dah lah dia free hair.. nanti kalau warna kulit muka dengan leher tak sama mcm mana? Tapi saya cover line lah jugak.. berbual2 dengan dia sambil sapu primer dulu kat muka dia. Saya guna MAC skin base dan strobe cream. Sambil sapu menda2 tu ke muka Sasha.. sambil lah saya berfikir.. foundation apa lah nk sapu ke wajah mulus putih bersih dia tu.. at last saya gunakan NW25 studio sculpt dari MAC. Foundation ni pink base dan sgt jarang saya gunakan sbb effect dia mmg sgt putih kat muka orang.. wpun kita tgk texture colour dia agak gelap...
walaubagaimanapun... akhirnya saya berjaya juga "mengblendkan" foundation dgn skin sasha. Layan je ye gmbr di bawah ni. Ini je yang termampu saya lakukan.. to Sasha.. hope u like it. TQ so much for being so wonderful person that day.

primer n strobe cream yang saya gunakan untuk Sasha

ini lah foundation NW25 tu. kaler dia gelap kan.. mcm tak caya it's fit sasha skin.. percayalaaahhhhhh

Sasha b4 makeup.. seriously in the pic her skin x nmpk putih melepak. bila berdepan.. she is sgt2 fair n lovely.

Sasha after makeup.

Natural tone eyeshadow as requested

Semoga berbahagia hingga ke anak cucu ...

Ulasan