Makeup tunang Hadja yg comel

Hadja adalah customer pertama utk tahun 2012. Kalau tak kerana adiknya nissa.. sy mungkin tak amik job Hadja ni. Untuk pengetahuan bloggers n followers.. bila saya menceburkan diri dlm arena makeup2 ni.. Nissa adalah pengantin pertama yg saya makeupkan. Mneggigil jgn cakap lah... ni wajah Nissa .. pengantin pertama yang mendapat sentuhan dari saya... hehehe

Nisaa.. my first job makeup pengantin...byk kelemahan dan flaws masa ni... huhhuhu. tp saya amat berterimakasih kt Nissa sbb masih percaya dan memberi kepercayaan sekali lg untuk merias kakaknya pula Hadja..



Hadja yang comel... gmbr ihsan dari Chronicler@ymail.com

gmbr ihsan dari Chronicler@ymail.com

gmbr ihsan dr FB Nissa.

saya tak sempat  dan tak larat nk amik gambar Hadja masa ni...sbb saya betul2 baru balik dari bercuti. Arrival Malaysia pkl 6.45 pagi dari Paris/Amsterdam.... pkl 11 pagi dh terpacak kt rmh Hadja utk mekap... mata pun cam x nak buka je masa mekap.. huhu. balik rmh jet lag sampai esok hari.. tidooo tak ingat donia. Anyway Tq sangat2 kt Nissa... Tahniah Hadja. Salah silap harap maafkan..  :)

Ulasan