Makeup for Zahnita Wilson

Pertama kali saya berjumpa live dgn Zahnita Wilson ni ialah di Mid Valley.. masa tu tgk dari jauh je.. salu kita tgk posing2 dia yang menarik dlm magazine je kan... Agaknya mmg dh rezeki nak jumpa dia .. saya telah di pelawa oleh Napie Mokhsin untuk terlibat dalam program Underwaternya di pusat sains negara yang mana Bernama dan TV3 terlibat sama, antara model yang ada ialah Zahnita Wilson.. (errr last minute tau napie panggil.. sedih ai.. asyik last minuteeee sbb last choice.. MUA yg sepatutnya tu x dpt dtg..betul ke napie?? ).. Tapi saya tidak berpeluang menyolek si gorgeous ni..takpe la.. dh jupe live and dekat pun ok je..
tup2 selepas selesai makeup .. si PA cum photog, Zahnita iaitu Encik Shaker Hanafi approach saya dan katanya mereka berminat dgn solekan saya pada hari tu.. nk lompat la akak mendengarnya.. terimakasih ye dan berkat kesabaran saya menunggu, saya telah dipanggil untuk merias Zahnita untuk projek Kraftangan Malaysia. Projek ini adalah untuk designer Usahawan Malaysia yang mana hasil design pereka malaysia yang berteraskan kemalaysiaan iaitu batik akan di pamerkan di Paris pada tahun hadapan. Akhirnya saya dapat juga bergurau senda dgn si cantik manis yang sangat humble dan komited dgn kerjanya. She's very talented model! bukan 2 thumbs up leh bg kt dia.. pinjam lah sekali thumbs korang untuk thumbs dia..
Special Msg untuk Napie: TQ wpun sy last minute dipanggil..still appreciate the opportunity...mak tak kisah nyah last minute ke last choice ke janji mak happy...kalau tidak tak mungkin zahnita and the geng tau kewujudan AnnaSha ini. TQ NAPIE... TQ DAUN KELADI.


fresh dari camera annasha.. ikut style org sekrg tulis.. no editing.. apa kes nk tulis camtu eh????


saya dan staf kraftangan malaysia yg sgt baik hati

some of the photo in this blog are taken by the Talented young photographer Mohd Shaker Hanafi


tacap sket... haa yg ni edit.. edit perut saya... heheh

Note:- Proses shooting ini adalah di bawah direction photographer Mohd Shaker Hanafi.

Ulasan

  1. [ikut style org sekrg tulis.. no editing.. apa kes nk tulis camtu eh???]

    ann, aku suke ayat ko ni hahahahha

    BalasPadam
  2. hi anna..daa follow blog awk..
    thanks sudi publish gambar kami2..
    huh bestnyer terasa cam org2 glamour plaks..

    BalasPadam
  3. salina: kannnnn... harus lah!
    Alynz: mekasih jugak... nanti buku dh siap sy nk sekeping ye...lupa nk byr MC D ari tu.

    BalasPadam
  4. haha...na, aku pon nk komen benda yg sama! 'no editing'
    i likeeeeeeeeeeee! ^_____^

    BalasPadam
  5. thanks alot kakak! insyaAllah kita akan bekerja lagi!

    BalasPadam

Catat Ulasan