nuffnang ads

Jumaat, 8 Julai 2011

Jumpa rakan baru di Sharifah Nur Safina Alkhared Collections photoshoot

Owner collection baju muslimah ini.. Fina dah lama membook saya utk mekapkan model dia, bg mempromosikan baju dan tudung collectionnya... tak sangka bila sampai di sana ada 2 lg makeup artis yg sempoi dan mesra alam... yeay!! saya dapat 2 lagi kawan MUA... hai Eva dan Baby Emel.... so layan je lah gmbr2 kami yg ceria terlebih ni....

bersama Fina dan MUA & sebahagian Model...

posing...

antara model pada hari itu selepas di rias...

Eva dgn modelnya

kalau bergambr x hengat!

tutup mata la pulak... hehhe

1 ulasan:

  1. eva mmg becok ann...aku baru sekali jumpa dia pun mcm dah kenal lame heheh

    BalasPadam