Aishah Bertunang

Customer kali ni adalah customer paling setia dengan saya... Bukan dia je... mak dia sekali pun ... Mak Aishah suka betul kalau saya riaskan kening nya... pantang saya dtg ke rumah makeup untuk Aishah.. pasti dia akan minta di riaskan kening nya...Semol matter mak cik eh..heheh (doktor PHD nih.. mak Aishah.. tp humble jeeee).. Sooriii Aishah citer pasal mak awak dulu. Pertama kali saya dan Aishah kenal ialah bila dia panggil saya untuk makeup hari graduasi nya. Kemudian untuk makeup photoshoot graduasinya .. kemudian makeup untuk penyertaan ke pertandingan tudung Fareeda.... pastu mekap untuk majlis apa tah lupa dh.. pastu mekap utk interview dgn magazine dara.com  (kot) pastu mekap lg, pastu lagi ... dan entah lah.. byk ler tak ingat dh untuk function apa. dan kebanyakannya bila dia memerlukan mekap, 80% pasti dia akan panggil saya. TERIMAKASIH AISHAH... juga terimakasih kt beberapa lagi loyal customer saya..yang tidak mahu gmbr mereka di paparkan di blog. kalau anda membaca .. sejuta terimakasih kerana appreciate hasil kerja saya. okeh.. emo sekejap.. So berbalik kepada Aishah.. bila dia nak bertunang dia pun nak saya mekapkan.. haiii rezeki... alhamdullillah. layan lah gmbr dia kt bwh ni...Tahniah Aishah semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin..



pelamin dia lawaaaaa......

Ulasan