nuffnang ads

Sabtu, 4 Jun 2011

Nak tudung cam Ayu Raudhah...

Satu ari ni... saya dpt sms dari bride to be.. katanya..
"kak N, nanti masa mekap nikah  saya nk pakai tudung cam Ayu Raudhah"..
Aiseh.. sudah... saya bab mekap nih bole la adjust2 sket... tp tang tudung nih...gegel jugak ler dengar permintaan tu... so saya pun belek2 la gmbr Ayu Raudhah yang mmemag ayu jelita...dan ternyata tudung dia pakai sewaktu nikah agak menarik dan lain dari yang lain..
cantik kan tudung tuu... mekap dia pun cantik sgt...

Buat customer ku .. akan ku realitikan impian mu itu.. yes.. yakin boleh... dh terlanjur citer pasal Ayu kawen ni (wpun dh laaaaamaaaaaa dia kawen)... meh la skali cuci mata tgk betapa cantiknya mekap2 yg tercalit kt muka dia... hasil sentuhan sifu2 makeup...

suka sgt yg ni....





suka semua mekap dia.... nanti tgk la jadi ke tak jadi nk buat tudung Ayu Raudhah kt customer...semoga berjaya kt saya.. caiyok2!

3 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH....menjadi jgk akhirnya! thx kak anne.... love u!

    BalasPadam
  2. ALHAMDULILLAh....thx kak anne, akak dh berjaya merealisasikan impian sy.. love u!

    BalasPadam