Makeup Aina Emir for Underwater (2)

Gambar2 ini adalah ehsan dari Napie Mokhsin... the Talented Photographer... (atau dalam ertikata lain saya kt dia... ko giler napie)..Pada blogging saya yang terdahulu gambar2 Aina Emir adalah dari lensa camera saya... iaitu luar air lah.. bukan dalam air...sila ikut link ini untuk melihat makeup "di luar air" Alhamdullillah walaupun didalam air.. makeup saya tidak luntur dan bulu mata yang saya kenakan kt Aina pun masih utuh sehingga abis shoot.. tak tercabut ... rahsianya...heheh tak bole lah bagitau kat sini....Anda juga bole menonton video  shooting underwater ini disini.

Napie (ber'key' merah).. sedang memberi penerangan cara2 menyelam dan posing dalam air





sempat Aina berposing dgn Zahnita yang ayu...dia pun one of the model on that day.

Ulasan