TOP 5 WBA 2011 1st Stage Contest

TOP 5 WBA 2011 2st Stage
Photographer yg hadir untuk 'menembak' para peserta. Gmbr dari Helman Sanuddin


Ahad yang lalu 24/4/2011... photoshoot peserta WBA 2011 1st stage telah dijalankan unutk mencari top 5 yang akan bertanding di peringkat akhir pada bulan Oktober nanti. Photoshoot ini mendapat kerjasama daripada Adhadi Mohd yang menganjurkan Outing percuma untuk photographer baru dan lama. Outing ini juga di hadiri oleh photographer yg berpengalaman seperti Encik Adhadi sendiri, encik Jaggat Rashidi, Encik Ted Adnan dan Encik Napie Mokhsin. Bagi bloggers yang baru mengikuti blog saya.. anda bole la tgk link ini (WBA 2011) untuk mengetahui detail mengenai contest yang dijalankan. WBA yang bermaksud Wajah Beautiful by AnnaSha ini telah dijalankan kali pertama pada tahun 2010. Event ini telah mendapat kerjasama yg sgt menggalakan dari penaja2 hadiah iaitu ADHADI MOHD, Gfrendz.com from Beauty Tips Network dan Cantikdotcom dari Zue Hassim.
Di bawah ini sedikit sorotan dan gmbr dari event WBA 2010.
latihan catwalk sponsor dari Ery Mohammad - Choreographer instructor for Miss Sabah.

Encik Adhadi Mohd berbaju putih sedang tekun memberi markah - beliau adalah penaja hadiah  dan juga juri bg pertandingan WBA 2010

bersama Rina Salleh - Juri

Pemenang tempat ke dua Nadya Rahim menerima hadiah dari pihak penaja GFRENDZ.COM - Miss Agnes Lee
 Event WBA 2010 juga telah mendapat sedikit liputan dari pihak media  seperti, Utusan Malaysia yang mana pemenang tempat pertama Natasya Harun berpeluang muncul di ruangan Pancaindera Citra Wanita. Makeup Artis Natasya iaitu Norliha Bakar juga berpeluang mengukir nama di akhbar ini.
 Selain daripada Utusan Malaysia, majalah Media Sukses, majalah usahawan dan korporat bumiputera juga memberi liputan sepanjang event ini berlangsung. Terimkasih encik Syamsul Baharin , wakil dari majalah Media Suksess.
 Natasya juga berpeluang beraksi di majalah keushawanan ini selepas pertandingan berakhir dengan hasil solekan tipis dari saya..
 

Kepada yang berminat untuk menaja hadiah bagi tahun ini atau ingin menaja persalinan utk para peserta anda bole ajukan kepada saya di email beautifulbyannasha@hotmail.com.
kepada yg berminat menyertai pertandingan ini sila pergi ke link ini WBA 2011
Terimakasih.

Ulasan

Catat Ulasan