Wani makeup for Tunku Khursiah college gathering

Alkisah nk di jadikan cerita..customer saya yang ni, Wani namanya..blogging cari makeup artist. Alhamdullillah dh rezeki saya agaknya..dia pun pilih la saya utk me'makeup' wajahnya. sehari or 2 ari lepas makeup..dia sms saya..sms dia berbunyi, "akak kenal Nana ke?"... saya jawab..kenal la.(Nana pernah jadi model dan talent untuk agensi saya. Nana jugak pernah dpt job dari saya utk iklan bas ekpress Coach utk tayangan di spore). Wani reply sms sy lagi..katanya ' kak, Nana tu girlfriend abg saya!" Tersenyum saya bila baca sms dari Wani tu..iyelah...kecik betul dunia ni...sbb saya dh kenal abang Wani seawal tahun 2010..pusing2 kt situ jugak...heheh..

wani b4 makeup




omel nk menyibuk gak



Ulasan

  1. thnx k.anna!=)
    -wanie-

    BalasPadam
  2. welcome wanie...sgt x sangka kan....heheheh

    BalasPadam
  3. akak..aishah ni pon saye knal..dulu 1 hostel ngan saye mase kat um..hmm..small world lagi..
    then saye browsed blog post akak..ade nampak jihan..x silap saye itu bestfren cousin saye..hehehe ni byk sgt small world nye!!!hehehheheh

    BalasPadam
  4. laaa ye ke waniee...hahaha..pusing2 kat situ gak...x sangka lah.

    BalasPadam

Catat Ulasan