nuffnang ads

Khamis, 10 Mac 2011

Sapa kata ada gmbr bogel kt blog ni?????

Pandai2 je ada orang ni duk sibuk2 kata ada gmbr bogel dlm blog saya ni....huuuh! Sapa tu..??? wpun sebenarnya orang tu berkata benar...hehehhe. Mmg ada...tetapi atas sebab2 sensitiviti rakyat malaysia..maka ada setengah gmbr tu dh sudah di crop..Iyer lah..blog ni bukan 18sx ye..blog saya ni untuk tontonan umum....errr.. kt mana eh gmbr2 bogel tu???  cepat je kan..korang cari la sendiri dalam blog ni. Dh terlanjur citer pasal bogel ni..adakah anda sedar..setegh2 dari kita x sedar sebenarnya..diaorg tu 'bogel' jugak... contoh..tgk gmbr2 kt bawah nih..


aiyohh!!

errrr

baik tak yah ....
epal!

tersinsing tinggi sgt....

camno???

tali bra itam...kok ye pun kannnn....

so tepuk kepala tya sedara mara ye... 

5 ulasan:

  1. hahaha...kelakar pulak tgk gmbr2 kt atas tu..

    BalasPadam
  2. hahaha...a'aa..cpt2 aku bukak blog ko...aku pernah dengo anak kawan aku ckp...diorang bek no ngata gambo tu..tp diorang pun sama aje..pakai kebaya kain lace...pakai tudung..tp inner dlm kemban...nampak...mcmana tu...ish...mcm2 fesyen yg mencemarkan etika tutup aurat..maybe just nak tutup urat kot...selisih..mintak jauhkan dari anak2 aku...

    BalasPadam
  3. iyer la ijan..doakan terbaik utk anak2 kita ijan....

    BalasPadam
  4. mmg betul2 lawak lah sis...seronok plak tgk entry sis...kakakakkaka....mcm2 jenis org kan..cuma dia org nie sedar atau tidak je

    BalasPadam
  5. Butik Andaman D'Ana: heheh..saja share2..kekdang tu kita sndri pun x pasan...huhuh

    BalasPadam