nuffnang ads

Selasa, 1 Mac 2011

Ratu Masak jadi Minah Rempit?????

Dia ni sgt pandai memasak..dan memenangi tempat ke 5 dalam rancangan Ideal Celebrity Cheff di tv3 tahun lepas..di mana AnnaSha pun ada masuk gak..tapi biasalah..menang no 8...hahahah. Budak ni sgt sopan santun dan lemah lembut ..tgk ..kan kan... leh buat calon bini or menantu...

makan apa tu dik..ulam2 je nampak...patut la muda berseri sentiasa....

Tetapi suatu malam ni dia tetiba sudah bosan atau pun stress ka??? dia sudah merempit di jalanan...apa dh jadiiiii ni pekzahhhh oiiii.... dh la tu hang bawa bohsia pulak..bawa jantan tu bulih la kira lagiii..ni pompuan jugak hang kaut ni ni pekzaaaahhhh oiiii... lesbian kaa..dh la skg hotz citar lesbian ni...huhu.....

tgk tu muka dia hepiiiii mencilok...

 sabar pekzah sabaq....
 o o oooo....polis kt depan buat roadblock...lesen ada ke tak ni???
nyesal aku merempit...huhuh...


Aaaaa tu semua yg di atas bidaah semata-mata. Pekzah @ Faiza Halim jgn marah aaaa... gmbr2 rempit tu adalah sebahagian daripada proses pembelajaran photography bersama Adhadi, sifu in photography. Saya telah dipanggil untuk makeup kan model2 ni jadi minah rempit...Di belakangnya ialah Yaya seorang lagi model pada malam tersebut. Gambar2 di atas adalah hasil dr Wan Zuraidi Photography.
Tetapi tang ratu masak tu mmg betul...Faiza ni pandai memasak dan sedap pulak tu..x caya cuba suh dia masak... tp korang agak2 la kan kalau nk suh dia masak..beli le bahan mentah ke apa ke.....heheh. K la...layan je la gmbr2 rempit faiza.

**model ni special request sbb sifu Adhadi nk model merempit pakai braces...motif??? sampai skg akak pun x tau motif...


2 ulasan:

  1. heeeee! malunye kak anna.maluuuu.*lari nyorok dlm slimut.heee, anyway akak,thanks for the great time and great make-up.seronok sgt dpt jupe akak n omel potpet tu.nnt bila2 akak free lg kita jupa ya..mmmwaaah! :P

    BalasPadam
  2. heheh...nanti kita lepak2 lg ye.

    BalasPadam