Makeup Siti Aishah ...again...


Saya suka bila salah seorang loyal customer saya ni call untuk di makeup kan...si dentist yang manis dan manja ni sgt sopan dan lemah lembut. So bila dia panggil saya memang tak keberatan ke rumahnya di damansara tu. Aishah ni kali pertama minta saya makeup ialah pada hai graduationnya... dimana saya datang seawal 5 pagi ke rumah dia. Sebab graduation dia start pkl 8 pagi. cabaran kat Aishah untuk makeup dia ialah ..matanya. pheww!! tp saya berjaya mengatasinya... saya cakap saya berjaya sbb Aishah sangat berpuas hati dan pada saya itu dah cukup bg saya...iaitu kepuasan pelanggan. so dari kali pertama makeup dia, menjadi kali kedua dan ketiga dan seteusnya ....terimakasih Aishah ye sebab sentiasa menghargai akak dan percaya akak untuk mengindahkan wajah Aishah yang mmg dh comel tu.... Ok la..semua layan je gambar2 si peminat setia Yuna ni kt bawah ye...
siti aishah after makeup


Aishah comel wpun b4 makeup


Ulasan