Mak andam Semah untuk Sharmi...25 dan 26 feb 2011

Pada hari pernikahanannya..pengantin comel bernama Sharmi ni dh buat lawak...dia mengambil masa setegh jam lebih kurang laa..utk pakai contact lense. Ada lebih kurang 5 orng membantunya..termasuk saya. Untuk hari pernikahannya saya kenakan makeup yang natural untuk effect gadis suci dan murni...hahah yg hado...over kan. Sharmi setuju dan hari pernikahannnya berjalan lancar....

after makeup


b4 makeup

Errrr bila pulak datangnya mak andam semah....nak tau sapa mak andam semah tu?? akak leeerrr sapa lagi kan..si sharmi ni terlalu nervous untuk bersanding... mula la dia mnegarut2..mula2 kata asap keluar kt mata la...pastu mist shu umuera yg di spray ke mukanya..di katakan jampi la...tp i hv fun with her that day. dia sgt sporting dan sgt baik hati pemurah..(lebey2 plak memuji...ada maknaaaa...hehe) . Terimakasih sekali lagi sbb dia sgt menghargai hasil makeup dari saya.. sepanjang penglibatan saya dalm bidang makeup ni..sharmi adalah antara orang yang memberi penghargaan terhadap makeup saya. terimakasih ye dik. Ko panggil akak mak andam semah pun semah la asalkan ko happy kan...
**penghargaann2 yang saya dapat dr customer2 saya samada dalam bentuk hadiah (bukan door gift utk tetamu) atau wang ringgit (selain dr bayaran service makeup). terimakasih sekali lagi semua kerana percaya kan saya,
Anda semua layan la gmbr2 sharmi ni...xde idea dh nk tulis apa lagi...huhuh
sharmi ready untuk bersanding  (mind the toilet...sorrriiiii)

Ulasan